مثلث برمودا
نوشته شده توسط : زپو

 مثلث برمودا


مستند مثلث برمودا 
Triangle Bermuda 

مثلث برمودا محلی است و هم انگیز که در آن صدها هواپیما و کشتی در هوا و دریا ناپدید شده اند . بیش از هزار نفر در این منطقه وحشت گم شده اند بدون اینکه حتی یک جسد یا قطعه پاره ای از یک هواپیما یا کشتی مفقود شده و به جا مانده باشد . 


مثلث برمودا 

مثلث برمودا واقعا یک مثلث نیست بلکه شباهت بشتری به یک بیضی و شاید هم دایره ای بزرگ دارد که در روی بخشی از اقیانوس اطلس در سواحل جنوب شرقی آمریکا واقع است . راس آن نزدیک برمودا و قسمت انحنای آن از سمت راست پایین فلوریدا گسترش یافته و از پورتوریکو گذشته به طرف جنوب و شرق منحرف شده و از میان دریای سارگاسو عبور کرده و دوبراه به طرف برمودا برگشته است . 
طول جغرافیایی در قسمت غرب مثلث برمودا 80 درجه است بر روی خطی که شما حقیقی و شمال مغناطیسی بر یکدیگر منطبق می گردند . در این نقطه هیچ انحرافی در قطب نما محاسبه نمی شود . 

برمودا 

وینسنت گادیس که مثلث برمودا را نامگذاری کرده آن را به صورت زیر معرفی می کند : " یک خط از فلوریدا تا برمودا , دیگری از برمودا تا پورتویکو می گذرد و سومین خط از میان باهاما به فلوریدا بر می گردد . "

مستند جذاب مثلث برمودا 

آخرین پیامهای مخابره شده آنها با برج مراقبت حاکی از وضعیت غیر عادی - عدم روئیت خشکی - از کارافتادن قطب نماها یا چرخش سریع عقربه آنها و اطمینان نداشتن از موقعیتشان بود. این در حالی بود که شرایط جوی برای پرواز مساعد بود و خلبانان و دیگر سرنشینان افرادی با تجربه و ورزیده بودند . با وجود مدتها جستجو اثری از قطعه شکسته - لکه روغن - آثاری از اجسام شناورخدمه یا تجمع مشکوکی از کوسه ها دیده نشد . هیچ حادثه ای چه قبل و چه بعد از آن تا این حد حیرت آورتر از ناپدید شدن دسته جمعی هواپیماهای مذکور نبوده است . در حوادثی مشابه در این منطقه قایقها و کشتیهایی مفقود شده اند (قربانیان مثلث برمودا) در برخی موارد هم فقط خدمه و سرنشینان ناپدید گشته اند . 

مثلث برمودا 
مستند برمودا 

منطقه وحشت 
همه روزه هواپیماهای متعددی بر فراز مثلث برمودا پرواز می کنند . کشتیهای بزرگ و کوچک در آبهای آن در حال تردد و افراد زیادی برای بازدید به این منطقه مسافرت می کنند بدون آنکه اتفاق بیفتد . 

از طرف دیگر در دریاهاو اقیانوسها در سرار دنیا کشتیها و هواپیماهای زیادی مفقود شده و می شوند . پس چرا فقط مثلث برمودا از بقیه مناطق تفکیک شده است ؟ 
علت این است که اولا هیچ امیدی برای یافتن حتی اثر و نشانه ای وجود ندارد . ثانیا در هیچ منطقه ای دیگر چنین ناپدید شدنهای بی دلیل - بیشمار و نامعلوم روی نداده و به این خوبی ثبت نشده است .

مشاهدات و گزارشات : 
در بیشتر اتفاقات مثلث برمودا اکثر هواپیماها در حالی ناپدید شده اند که تماس رادیویی خود را با ایستگاههای مبدا و مقصدشان تا آخرین لحظه حفظ کرده اند و یا برخی دیگر در آخرین لحظات پیامهای غیر عادی مخابره کرده اند که حاکی از عدم کنترل آنان بر روی دستگاه و ابزار بوده است و یا چرخش عقربه های قطب نما به دور خود و تغییر رنگ آسمان اطراف به زردی و مه آلودی آن هم در روز صاف و آقتابی و یا تغییراتی غیرعادی در آبها که تا لحظاتی قبل آرام بوده اند بدون بیان هیچ دلیل روشنی از چگونگی این وقایع 

ناشناخته ترین نقطه دنیا 
این پیامها رفته رفته ضعیف تر و غیر قابل تشخیص تر شده اند و یا سریعا قطع شده اند . دقیقا مثل اینکه چیزی ارتباط رادیویی را قطع کرده باشد و یا چنانچه اظهار عقیده شده در حال دور شدن و عقب رفتن از فضا و زمان بوده و دورتر و دورتر شده اند . در برخی از موارد گزارشها حاکی از آن بود که نوری ناشناخته و غیر قابل تشریح روئیت شده است . همچنین توده سیاه و تاریکی در سطح دریا که پس از مدتی ناپدید شده در جریان اتفاقات مزبور گزارش شده است . 
در مواردی هم گزارش شده که نقطه تاریک بزرگی در میان ستارگان در آسمان دیده شده که نوری متحرک از طرف زمین به آن قسمت وارد شده و سپس هر دو ناپدید شده اند . در تمام مدت دیده شدن تاریکی دستگاهها و سایرابزارهای قایق های ناظر از کار افتاده بودند که پس از رفع تاریکی آسمان دوباره شروع به کار کردند

خرید و دانلود  مثلث برمودا






:: برچسب‌ها: مستند , مثلث ,
:: بازدید از این مطلب : 92
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 مرداد 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: